4 grudnia, 2021

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Czy warto pozycjonować stronę internetową?

2 min read

Każdy właściciel strony internetowej, dba o to aby jego witryna przyciągała jak najwięcej odwiedzionych.

Dziś bardzo korzystnie jest postawić na pozycjonowanie stron, wówczas będziemy mogli zdobywać wiele wejść z wyszukiwarki. Będzie to dobry ruch, ponieważ będą naszą stronę odwiedzały osoby, które dostaną się na nią po wpisaniu, konkretnych słów kluczowych. Zatem warto wypozycjonować stronę, na słowa odpowiadające zawartości strony, co pozwoli nam na zdobycie potencjalnych klientów. W przypadku sklepów internetowych, mogą to być nazwy produktów, dzięki czemu pozycjonując podstrony, klient od razu wejdzie na podstronę z naszym produktem. W pozycjonowaniu pomocny może okazać się katalog stron, wiele katalogów oferuje możliwość zamieszczenia linka do naszej strony z odpowiednim anchorem, bardziej rozbudowane katalogi, posiadają możliwość umieszczenia miniaturki, naszej strony, czy też rozbudowane okna edycji wpisu, umożliwiające wstawianie zdjęć, czy też podstawową edycję tekstu.

Czy warto pozycjonować stronę internetową?

Jak skutecznie pozyskiwać linki do naszej strony?

Oczywiście będziemy mogli wykorzystać także różnego rodzaju katalogi firm, gdzie będziemy gdzieś zostawić naszą wizytówkę, adres, link prowadzący do strony. Naturalnie sposobów na pozyskiwanie wartościowych linków jest dość wiele, możemy przykładowo umieścić link na forach internetowych, blogach. Bardzo dobrym pomysłem może być także umieszczenie naszego linka na blogu w artykule sponsorowanym. Z pewnością kiedy zamieścimy link w serwisie tematycznie odpowiadający naszej strony z pewnością da to bardzo dobre wyniki. Oczywiście dodanie linka jest tylko częścią pracy, powinniśmy upewnić się iż został on przez Google zaindeksowany czyli zauważone przez wyszukiwarkę. W tym celu możemy oczywiście sprawdzić obecność w Google, jednak w przypadku kiedy posiadamy większą ilość linków z pewnością warto proces zautomatyzować, w tym przypadku wykorzystamy google url checker, czyli system który będzie mógł automatycznie sprawdzać czy podstrona na której został umieszczony link została zaindeksowana przez Google.