8 grudnia, 2022

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Pomysły na e-mail marketing, aby zwiększyć skuteczność e-maili

4 min read

Internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu i e-mail marketingu w jednej z tych ekscytujących nowych innowacji.

E-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów i oferowania im specjalnych ofert i informacji. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule mogą pomóc w wykorzystaniu marketingu e-mailowego, aby tchnąć nowe życie w Twoją firmę.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania do filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów, a także poczty e-mail.Pamiętaj, że z każdym mijającym dniem subskrybenci czytający Twoje e-maile częściej robią to za pomocą smartfona lub innego urządzenia mobilnego. Te urządzenia mobilne mają niższą rozdzielczość ekranu niż tradycyjne ekrany komputerowe i zapewniają znacznie mniejszy rozmiar ekranu. Poznaj ograniczenia związane z tak małymi wyświetlaczami i upewnij się, że Twoje e-maile są czytelne na ekranach wielkości telefonów.Zbudowanie własnej listy e-mailowej do e-mail marketingu jest znacznie bardziej efektywne niż kupowanie listy lub nabywanie usług firmy marketingowej, która ma własne listy. Powodem tego jest to, że każdy, kto poda swój adres e-mail jako część Twojej listy, jest zainteresowany usługami lub produktami, które masz do zaoferowania. Osoby te są znacznie bardziej skłonne do otrzymywania wiadomości e-mail.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Aby uniknąć komplikacji wynikających z bycia zidentyfikowanym jako spamer, powiadom wcześniej swojego dostawcę usług internetowych o swoich zamiarach dotyczących marketingu e-mailowego. Pomysły na e-mail marketing, aby zwiększyć skuteczność e-maili

Jeśli jakikolwiek niezadowolony czytelnik kiedykolwiek Cię zgłosi, da to Twojemu dostawcy usług internetowych świadomość, że Twoje działania marketingowe są uzasadnione.

Twój dostawca usług internetowych może również być w stanie zasugerować uaktualnione konto, które ułatwi prowadzenie działań związanych z marketingiem e-mailowym.Pozyskując adresy e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych, upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie rzecz biorąc, informacje wymagane do rejestracji można ograniczyć tylko do imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet imię i nazwisko może być za dużo, możesz ograniczyć swój formularz rejestracyjny tylko do adresu e-mail.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie zobaczyć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich e-maili, powinieneś upewnić się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca zdecyduje się nie wyświetlać tych grafik. Świetnym sposobem na to jest użycie znaczników ALT, aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy nie można wyświetlić obrazów. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości zdjęć w dolnej części wiadomości e-mail.Udowodniono, że Internet przyniósł wiele rewolucyjnych zmian w świecie biznesu. E-mail marketing stał się jednym z najłatwiejszych i najbardziej skutecznych sposobów docierania do klientów i oferowania im ofert i aktualizacji. Skorzystaj z porad i wskazówek z powyższego artykułu, aby upewnić się, że Twoje e-maile zapewniają Tobie i Twoim klientom to, czego chcą.