28 września, 2021

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Proste strategie, jak pozbyć się bólu pleców

4 min read

Ból pleców może być rozdzierający i jest bólem, na który cierpią miliony ludzi.

Jak wszystko inne, leczenie bólu pleców staje się o wiele łatwiejsze, jeśli masz odpowiednią wiedzę. Ten artykuł zawiera szereg wskazówek dotyczących radzenia sobie z bólem pleców, które pomogą Ci w tym.Aby zapobiec występowaniu bólu pleców, upewnij się, że prawidłowo korzystasz z krzeseł. Na przykład wiele krzeseł biurowych ma elementy sterujące do regulacji wysokości i położenia części oparcia fotela. Wykorzystaj te elementy sterujące, aby zapewnić sobie najbardziej wygodną, ??przyjazną dla pleców pozycję podczas korzystania z tych krzeseł.Nigdy nie należy próbować podnosić pudełka, jeśli nie wiesz, co ono zawiera. Zawsze sprawdź, co znajduje się w pudełku i jak ciężka jest przed próbą jego podniesienia. Nie pozwól, aby Twoja ocena rozmiaru pudełka spowodowała ból pleców.Aby zminimalizować ból pleców spowodowany przez uszkodzone lub napięte mięśnie, nałóż lód na uszkodzony obszar. Chociaż ciepło może być lepsze na skórze, nie zmniejsza stanu zapalnego, który jest przyczyną bólu pleców. Lód jednak pomoże zmniejszyć obrzęk i stan zapalny. Zmniejszenie stanu zapalnego łagodzi ból pleców.Upewnij się, że cały czas obserwujesz swoją postawę, niezależnie od tego, czy stoisz, czy siedzisz. Zła postawa prowadzi do problemów z plecami. Powinieneś cały czas siedzieć na krześle, a podłokietniki są ważne na krzesłach, jeśli to możliwe, aby zapewnić plecom wsparcie, którego potrzebują. Dłuższe używanie krzesła bez podłokietników może naprawdę nadwyrężyć plecy.Wspieraj plecy! Unikaj bólu pleców. Jeśli śpisz na plecach, ważne jest, aby zapewnić podparcie pod spodem, aby zoptymalizować komfort pleców i zminimalizować ból pleców. Proste strategie, jak pozbyć się bólu pleców

Generalnie zaleca się umieszczenie poduszki pod kolanami i pod dolną częścią pleców w celu utrzymania odpowiedniego podparcia i komfortu podczas snu.Nie noś buta z obcasem powyżej jednego cala.

Jeśli noszone są wyższe obcasy, środek ciężkości osoby noszącej przesunie się. Powoduje to nadwyrężenie pleców i ból. Częste noszenie wysokich obcasów może stać się przewlekłym bólem. Jeśli trzeba je nosić, ograniczenie czasu spędzanego w nich pomoże zmniejszyć ryzyko bólu i kontuzji.Wiele osób cierpiących na ból pleców odkrywa, że ??leżenie na brzuchu może pomóc złagodzić ból. Większość bólu w dolnej części pleców wynika z przeciążenia i stresu, a leżenie na plecach może w rzeczywistości nasilić go z powodu napięcia mięśni. Jednak leżenie na brzuchu może rozluźnić te mięśnie i złagodzić ból.Wiele osób, które nie śpią regularnie, odczuwa ból pleców, więc staraj się regularnie przesypiać co najmniej siedem godzin na dobę. Czuwanie i pozostawanie na nogach przez długie godziny powoduje duży stres na plecach i może ostatecznie spowodować umiarkowany lub silny ból. Spanie pomoże to zmniejszyć.Nadwaga jest jedną z największych przyczyn bólu pleców na świecie, więc zawsze staraj się utrzymać prawidłową wagę, jeśli walczysz z bólem pleców. Jako osoba z nadwagą przekonasz się, że gdy zaczniesz tracić na wadze, ból pleców zmniejszy się. Celem powinno być kontynuowanie walki o utratę wagi.Jak omówiono na początku tego artykułu, ból pleców jest bardzo powszechny w naszym społeczeństwie i jest strasznym bólem, z którym ludzie są zmuszeni sobie radzić. Jednak leczenie staje się znacznie łatwiejsze, jeśli jesteśmy wyposażeni w odpowiednie informacje. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule i bądź na dobrej drodze do leczenia bólu pleców.