4 grudnia, 2021

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Wskazówki, jak unikać wielu oszustw e-mail marketingowych

4 min read

Czy próbowałeś wykorzystać pocztę e-mail do marketingu swojej firmy, ale nie przyniosłeś pożądanych rezultatów? Czy koncepcja e-mail marketingu Cię interesuje, ale nie wiesz, od czego zacząć? To jest miejsce, w którym można się tego wszystkiego nauczyć.

Poniższy artykuł zawiera świetne wskazówki dotyczące tworzenia wiadomości e-mail, które z pewnością zwiększą sprzedaż i zbudują relacje.Staraj się nie nadużywać pilnych języków i zwrotów, takich jak „Pospiesz się!” lub „Kup natychmiast!” wiadomości. Nie jest to dobry sposób na zrobienie tego i możesz zostać uznany za spamera. Zamiast tego skup się na budowaniu trwałych relacji dzięki informatycznym lub przydatnym treściom, które spodobają się Twoim czytelnikom. Klienci naprawdę zauważają takie rzeczy i prawdopodobnie będą bardziej ufać Tobie i Twojej firmie.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta. Jeśli czytelnicy nie otrzymują z wiadomości e-mail tego, czego chcą, po prostu ich nie czytają.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wskazówki, jak unikać wielu oszustw e-mail marketingowych

Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Możesz dowiedzieć się cennych informacji o tym, jak nie wysyłać wiadomości e-mail na rynek, studiując spam.

Załóż darmowe konto i opublikuj swój adres e-mail, a zostaniesz spamowany. Zwróć uwagę, co dzieje się źle w tych e-mailach i unikaj popełniania tych błędów w kampaniach e-mailowych. Podejmowanie działań mających na celu uchronienie Cię przed spamerami może zwiększyć wiarygodność Twojej marki.Musisz upewnić się, że używasz trwałej strategii. Chociaż musisz być wytrwały, musi to być z właściwymi klientami, w przeciwnym razie nie będzie to miało większego znaczenia. Marnowanie wytrwałości na niezainteresowaną publiczność jest nie tylko stratą czasu, ale także irytuje ludzi.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich wiadomości e-mail, upewnij się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca zdecyduje się nie wyświetlać tych grafik. Świetnym sposobem na to jest użycie znaczników ALT, aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy nie można wyświetlić obrazów. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości zdjęć w dolnej części wiadomości e-mail.Chociaż e-mail marketing jest bardzo skutecznym narzędziem, działa dobrze tylko wtedy, gdy używasz go właściwie. Na szczęście masz ten artykuł i zawarte w nim wskazówki, które mogą Ci pomóc w e-mail marketingu. Jeśli skorzystasz ze wskazówek, które właśnie przeczytałeś, już niedługo zobaczysz świetne rezultaty.