Wskazówki, jak zdobyć więcej mięśni

Budowanie mięśni wymaga wiele pracy, ale może zająć jeszcze więcej pracy, jeśli nie jesteś przygotowany. Jeśli nie wiesz, co najlepiej sprawdza się w budowaniu mięśni, tworzysz dla siebie niepotrzebną pracę. Oto kilka skutecznych wskazówek dla budowania mięśni, które mogą postawić cię na właściwej ścieżce, abyś mógł usprawnić swój proces budowania mięśni.

Bądź cierpliwy. Budowanie mięśni nie jest szybką naprawą; Potrzeba czasu, zanim zaczniesz widzieć rozwój mięśni. To może zniechęcać i sprawić, że chcesz rzucić palenie. Jeśli jednak ćwiczysz z odpowiednią techniką i rób to, co musisz zrobić, ufaj, że wyniki przyjdą punktualnie.

Przygotuj białko przed rozpoczęciem treningu. Niezależnie od tego, czy masz kanapkę z około 4 uncji mięsa na lunch, batonik proteinowy czy wstrząs, ważne jest, aby pamiętać, że synteza białek jest ważna dla budowania mięśni. Przygotuj swoje białko od około pół godziny do godziny przed rozpoczęciem treningu, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Doskonałym sposobem na budowanie mięśni jest zwrócenie szczególnej uwagi na odżywianie oraz spożywanie dużej ilości białka i węglowodanów. Jedząc co dwie godziny i zapewniając nie mniej niż 1,5 grama białka na każdy funt własnej wagi i nie mniej niż 2 gramy węglowodanów na funt. Będziesz mieć narzędzia żywieniowe niezbędne do budowy mięśni.

Nie zaniedbuj węglowodanów, gdy próbujesz budować mięśnie. Pamiętaj, że węglowodany wspomagają twoje ciało, aby mógł wykonywać codzienne ćwiczenia. Osobom, które wykonują intensywne ćwiczenia zazwyczaj zaleca się przyjmować około trzech gramów wysokiej jakości węglowodanów na każdy funt wagi.

Podczas ćwiczeń należy zawsze używać obu stóp. Nawet jeśli modne stało się wykonywanie ćwiczeń siłowych z jedną nogą, nie powinieneś tego robić, jeśli nie musisz. Brak obu nóg na ziemi zmusza organizm do równowagi, co odwraca uwagę od mięśni, na których próbujesz się skupić.

Ćwicz mięśnie brzucha tylko dwa lub trzy razy w tygodniu. Wiele osób popełnia błąd wykonywania codziennych ćwiczeń brzucha. To nie daje mięśniom czasu na regenerację i może ostatecznie ograniczyć ich wzrost i spowodować obrażenia ciała. Wypracowanie dwóch do trzech razy w tygodniu wystarczy, aby uzyskać chude mięśnie brzucha.

Śledzenie twoich postępów jest ważne, gdy próbujesz budować mięśnie. Ustalenie progresji może być trudne, jeśli nie poświęcasz czasu na śledzenie swojej budowy mięśni. Można to łatwo zrobić za pomocą taśmy mierniczej i notebooka. Zapisz wyniki początkowe i śledź rozwój wydarzeń co dwa tygodnie lub raz w miesiącu.

Staraj się cyklicznie przyjmować pokarm, gdy próbujesz uzyskać masę mięśniową. Najlepszym sposobem na to jest dobre odżywianie się w dni ćwiczeń i ograniczenie dni, w których się nie używasz. Twoje ciało będzie spalać kalorie bardziej efektywnie, gdy ćwiczysz w dni, w które dobrze się odżywiasz.

Korzystaj z własnego ciała, gdy ćwiczysz. Ćwiczenia w zakresie masy ciała, w tym pompki, podciągnięcia, wypukłości i spadki, mogą powodować dodatkowe przyrosty masy mięśniowej i siły. Z tego powodu tego typu ćwiczenia są bardzo ważnym składnikiem solidnego programu treningowego i powinny zostać uwzględnione.

Wypróbuj spacer farmera, aby twoje ćwiczenie cardio było bardziej produktywnym elementem treningu mięśniowego. Trzymaj hantle w każdej ręce po bokach i utrzymuj mięśnie brzucha w ciasnej pozycji podczas spaceru. Zacznij od dziesięciominutowego spaceru i staraj się zwiększyć to do 20 minut w trakcie treningu.

Musisz znać swoje granice, ale nie powinieneś przestać robić setu, dopóki nie podniosłeś tyle, ile możesz. Gdy będziesz w stanie lepiej poznać ograniczenia swoich mięśni, spróbuj przerobić je na wyczerpanie. Może pomóc zmniejszyć początkowe długości na początku, jeśli jesteś przemęczony.

Może to potrwać pewien czas, aby zobaczyć wyniki, gdy próbujesz zbudować mięśnie. Dlatego ważne jest, aby dziś znaleźć właściwą drogę. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, aby uzyskać najlepsze wyniki, jakie widzisz patrząc w lustro, na wyniki, które chcesz zobaczyć.