19 kwietnia, 2024

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Marketing w mediach społecznościowych: czy to, co robisz, wystarczy?

4 min read

Wbrew powszechnemu przekonaniu media społecznościowe istnieją już od jakiegoś czasu.

Z drugiej strony, możliwość wykorzystania tych mediów w tak potężnym planie marketingowym dla początkującego biznesu jest nowszą i ewoluującą koncepcją. Chociaż marketing w mediach społecznościowych ciągle się zmienia, istnieją pewne podstawowe zasady i wytyczne, które są dobrze przetestowane i powinny przetrwać.Zrozum, że technologia napędza media społecznościowe i odwrotnie. Każdego dnia media społecznościowe stają się coraz bardziej popularne, technologia ściga się, by nadrobić zaległości, co sprawia, że ​​media społecznościowe stają się coraz bardziej popularne. Dowiedz się, co technologia oferuje Twoim klientom w ich potrzebach społecznych, abyś mógł brać udział w rozmowie Z nimi, zamiast rozmawiać Z nimi.Twórz wysokiej jakości treści skierowane do mediów społecznościowych. Jeśli tylko przypadkowo rzucasz słowami, reklamami lub dowolną liczbą przyziemnych fragmentów na swoich klientów, marnujesz swój czas i tracisz ich interesy. Bądź tak samo zaniepokojony swoją ofertą treści społecznościowych, jak treścią w swojej witrynie biznesowej.Używając mediów społecznościowych do promowania swojej firmy lub produktu, upewnij się, że tworzysz tytuł, który przyciągnie ludzi. Nudny tytuł sprawi, że widzowie przeskoczą Twój artykuł, a zatem Twoje działania marketingowe będą na nic. Upewnij się też, że tytuł jest odpowiedni dla Twojej firmy lub produktu, który sprzedajesz.Zanim opracujesz konkretną strategię marketingową w mediach społecznościowych, zastanów się, z którego serwisu społecznościowego chcesz korzystać. Każdy serwis społecznościowy działa inaczej, dlatego ważne jest, aby Twoja strategia działała z wybraną przez Ciebie witryną. Na przykład na Facebooku możesz utworzyć ankietę, w przeciwieństwie do większości witryn.Staraj się współpracować z innymi osobami i firmami podczas korzystania z mediów społecznościowych. Kiedy zawierają linki do twoich treści lub udostępniają twoje treści, jesteś narażony na zupełnie nową grupę fanów i obserwujących. Marketing w mediach społecznościowych: czy to, co robisz, wystarczy?

Zwróć przysługę i link do ich treści.

Im więcej osób zamieszcza linki do Twoich treści i postów w mediach społecznościowych, tym lepiej dla Ciebie.Utwórz kanał RSS dla swoich aktualizacji i daj swoim czytelnikom możliwość subskrybowania go. Dzięki temu będą mogli zobaczyć Twoje posty, gdy zalogują się na swoje konto Google lub bezpośrednio na pulpicie komputera, jeśli używają widżetu RSS. W zależności od grupy docelowej odniesiesz większy lub mniejszy sukces dzięki kanałowi RSS.Dla dużych firm marketing w mediach społecznościowych może być pracochłonnym, skomplikowanym i niestandardowym zadaniem, w którym wydajność może być nieuchwytna. Wiele agencji reklamowych i agencji mediów społecznościowych wciąż próbuje zrozumieć, jak skutecznie kierować marketing do mas i wymyśla to na bieżąco . Uważaj więc, gdzie wydajesz pieniądze i upewnij się, że Twoja kampania marketingowa przynosi wymierne rezultaty.Aby udostępnić aktualizacje od popularnych użytkowników Twittera lub oznaczyć innego użytkownika w poście, dołącz symbol „@” tuż przed jego nazwą użytkownika. Te osoby zobaczą, że o nich wspomniałeś, i mogą retweetować lub przesyłać dalej Twój post. Jeśli masz szczęście, ci zajęci ludzie poświęcą czas na odpowiedź na Twój komentarz.Jeśli wysyłasz okresowe biuletyny, zawsze podawaj w nich łącze do strony na Facebooku swojej witryny. Dzięki temu osoby, które otrzymują Twój biuletyn, ale mogą nie zdawać sobie sprawy, że jesteś na Facebooku, mogą Cię „polubić” lub śledzić. Im więcej możliwości zapewnisz ludziom nawiązanie z Tobą kontaktu, tym większe prawdopodobieństwo, że to zrobią.Zawsze znajdź własną ścieżkę w niszy mediów społecznościowych. Istnieje mnóstwo konkurencji i musisz być wyjątkowy, aby stworzyć jakikolwiek znaczący ruch. Zastosuj to, czego się właśnie nauczyłeś, a na pewno odniesiesz sukces. Media społecznościowe mogą pomóc Ci połączyć się ze wszystkimi na całym świecie.