24 kwietnia, 2024

Szlachetne Zdrowie Blog

O zdrowiu i nie tylko poczytasz na łamach naszego bloga!

Podstawy skutecznego korzystania z marketingu mobilnego

3 min read

W świecie marketingu mobilnego istnieje wiele wspaniałych zasobów dostępnych zarówno dla nowych, jak i doświadczonych marketingu.

Dostępnych jest wiele stron internetowych, programów, e-przewodników, książek, filmów i innych zasobów. Ten zestaw wskazówek zawiera najlepsze porady, które pomogą dobremu marketerowi stać się świetnym marketerem.Pamiętaj, aby reklamować swoje opcje marketingu mobilnego za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, takich jak portale społecznościowe, kampanie prasowe i witryna internetowa. Przy ogromnej liczbie aplikacji mobilnych i trendach dostępnych dla klientów, skierowanie ich do Twoich opcji mobilnych może być różnicą między ich zarejestrowaniem się, a nie wiedząc, że jest to opcja.Upewnij się, że dajesz swoim klientom łatwy sposób na rezygnację z mobilnych wiadomości marketingowych. Opcje, takie jak kody do tekstu, które mają zostać usunięte z listy dystrybucyjnej, ułatwiają interakcję. Nawet jeśli klienci zrezygnują z otrzymywania wiadomości mobilnych, prawdopodobnie będą pamiętać, że to ułatwiłeś i będą bardziej skłonni do ponownego włączenia się, jeśli zobaczą wartość w Twoich wiadomościach.Niech Twój marketing mobilny będzie prosty. Ważne jest, aby liczbę wymaganych kliknięć ograniczyć do minimum, aby zwiększyć odzew na swoje wysiłki. Ponieważ korzystanie z klawiatury mobilnej jest frustrujące, jeśli wymaga nadmiernego pisania, nie wymagaj podawania zbyt wielu informacji. Zadawaj tylko te pytania, które są absolutnie potrzebne, i kieruj się w jasny sposób.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Określając cele kampanii marketingu mobilnego, zawsze upewnij się, że są one zarówno wykonalne, jak i wykonalne. Podstawy skutecznego korzystania z marketingu mobilnego

Nie ma nic bardziej szkodliwego dla takiej kampanii niż stawianie naprawdę wysokich oczekiwań, a co gorsza, niektórzy marketerzy próbują skomplikowanych metod, myśląc, że pomogą.

Zachowaj prostotę i wykonalność.Świetnym sposobem, aby zobaczyć, jak można połączyć marketing mobilny z mediami społecznościowymi, jest zwrócenie uwagi na innych ludzi, którzy robią to samo. Pozwoli ci to zobaczyć, jak wszystko jest robione poprawnie. Nie będziesz chciał kopiować ich formuły dosłownie, ale pomoże to trochę naśladować ich styl.Upewnij się, że zmodyfikujesz swojego bloga tak, aby wyglądał świetnie na każdym urządzeniu mobilnym. Jest to konieczne, jeśli używasz bloga do komunikowania się z ludźmi. Twój blog może wyglądać dobrze z Androida, ale iPhone może go zabić. Będziesz musiał zabrać się do pracy, modyfikując go, zanim inni ludzie się odstraszą.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy. Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Wysyłając e-mail do klientów, chcesz zapytać ich o numer telefonu komórkowego. Powiedz im, że jeśli podadzą te informacje, będziesz mógł im wysłać SMS-a o zniżkach, nowościach o produkcie i wszelkich innych ważnych ogłoszeniach, że Twoja firma się dzieje. Jeśli wyrażą na to zgodę, podadzą ci swój numer.Mamy nadzieję, że podane tutaj sugestie dały Ci podstawową wiedzę na temat korzystania z marketingu mobilnego. Jest wiele do nauczenia się i musisz nauczyć się to stosować. Gdy już wiesz, co robisz, możesz wykorzystać siłę marketingu mobilnego.